Misshandlad i munnen



Så var månadens absoluta höjdpunkt avklarad och jag gråter lite inombords över att tandläkarbesöket nu är över.
Eeehhh.... What?! Så är det ju inte alls, nu sitter jag och hittar på igen. Det här jäkla tandläkarbesöket var ett återbesök för att laga den elaka tanden som inte behagat att stöta ifrån sig alla tandtroll som kom i dess väg. Som jag hatar de där tandläkarbesöken. Har ju stor vana av dem i och med att jag sprungit där i tid och otid för att dra ut alla visdomständer (vad glad jag är att man bara har max fyra), och min tandläkare är jättebra, men det hindrar dessvärre inte att jag tycker att det är vansinnigt obehagligt med alla sprutor och borrar (att ha sett filmen Tandläkaren hjälper inte heller).

Nu är i alla fall tanden lagad, och jag fick slänga upp alla mina födelsedagspengar och lite tid för att bli av med kostnaden. Tretusentjugotvå riksdaler. Vem sa att det var billigt att gå till tandläkaren?


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag har också en otrolig tandläkarskräck, har alltid tyckt att min tandläkare haft samma drag som cruella devil, enda sen barnsben. Ha en fin vecka, snart bär det av till Spanien för mig!

2011-10-26 @ 18:48:31
URL: http://mikaelasfoto.blogg.se/
Postat av: snigelpickan

Haha nä tandläkaren är ju ingen hit ....

2011-10-26 @ 23:26:00
URL: http://snigelpicka.blogg.se/
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Gillar inte att gå till tandläkaren men efter att ha lagat några hål under hösten är jag härdad....

2011-10-27 @ 07:39:23
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0