När vi inte orkar mer



Det har varit både en givande och jobbig kväll. Tandagnissel, diskussioner, tårar och ångest. Men om man bara pratar med varandra så kommer man fram till vettiga lösningar. Och allting känns framför allt så himla mycket bättre än om man går runt och surar i sin ensamhet.

Det blir ingen lägenhet i Liljeholmen, hur gärna vi båda än vill bo där. Nu satsar vi på Tranebergs Strand i stället, även om den lägenheten också ligger lite i överkant vad jag känner att jag är beredd att betala.

Nu ska jag hoppa in i duschen och riva av en hårtvätt i blixtens hastighet innan det blir till att sluta de oskyldiga gröna och falla i sömn. Jag kommer inte vara pigg och glad i morgon, that's for sure. Men vi åt åtminstone Alex favoritmat i dag. Om ni tittar på bilden kan det inte vara svårt att räkna ut vad det är...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0