Nästan lite tortyr



Jag snirklade mig runt bland böckerna på Akademibokhandeln igår medans jag väntade på att möta upp pojkvännen. Så mycket jag vill ha. Men att inhandla böckerna på bokhandeln ger jag sjutton i, mycket bättre att köpa dem på nätet. Man kan ju få en pocketbok för nästan halva priset, och då känns det bara dumdristigt och korkat att välja det dyrare alternativet.

Just nu har jag dock köpstopp på böcker. Har en gedigen hög som ligger hemma och väntar på att läsas, och innan den är slut blir det inget mer. Hur många fantastiska böcker jag än må snubbla över.

För tillfället får jag nöja mig med att läsa Michael Connelly Dödens Stad, trots att jag inte tycker att den är mer än halvbra. Än så länge. Men för att vara köpt för tio kronor på en loppis får jag väl ändå säga att den var ett fynd. Typ. Hade ju varit ett bättre fynd om den hade varit riktigt bra. Påminn mig om att recensera den sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0