Snart slut på arbetsdagen



Tro't eller ej, men jag har faktiskt känt mig piggare än vanligt i dag. Antingen är det placebo eller så funkade kaffet precis så bra som jag hoppats. Nu börjar jag dock bli lite trött igen, men det är inte så konstigt med tanke på att det börjar närma sig hemgång (jaja, det är en timme kvar men någon gång måste man väl börja räkna ned?) och solen börjar så sakteliga att försvinna.

Usch, jag gillar inte det där mörkret som breder ut sig på hösten. Det hinner bli svart ute redan innan man hunnit hem från jobbet, och att företa sig saker på kvällarna är inget som lockar. Med detta i åtanke längtar jag ännu mer till Egypten. Det är bara två och en halv vecka kvar nu. Sol, bad, värme. Underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0