The Three Musketeers

Jag och Alex var som sagt på bio igår. Efter att inte ha kunnat enats om någon film som vi ville se (jag ville se något som verkade bra, han ville se i stort sett vad som helst bara det gick i den största slaongen) blev det The Three Musketeers. Ett val som båda trots allt var någorlunda nöjda med.

Jag blev dock lite besviken på filmen, trots att jag inte hade några jätteförhoppningar. Storyn är helt ok, men det blir lite löjligt när de plockar in massa luftskepp och utkämpar strider uppe i luften. Jag gillar inte heller Milla Jovovichs rollfigur, eller snarare alla actionscener som hon är med i. Det blir lite för fjantigt för min smak, vilket är tråkigt för jag gillar verkligen Milla annars. Kan man bortse från det så tycker jag väl att det är en ok film, men inte mycket mer än så. Lättsmält underhållning för stunden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0