Tvätta en söndag



Trots att jag hatar att tvätta på helgerna fick jag vika mig den här gången och gå ner till tvättstugan klockan 11:30. Och det var ju typiskt att någon jävla nöt fick för sig att det var en bra idé att använda torkrummet trots att det var jag som bokat tid. Hatar när människor inte respekterar andras tvättider, utan tror att de kan nyttja tvättstugan ändå. Det är en sak om de frågar och får ett ok, men att inte ens fråga utan bara hänga upp sina blöta kläder eller starta en maskin, det är bara oförskämt och ouppfostrat. Få saker kan göra mig så arg som det. Men då får de skylla sig själva om alla deras kläder ligger blöta i en korg när de kommer för att hämta dem. I dag var jag åtminstone snäll och lät den där korgen stå kvar inne i torkrummet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0