Trötta ögon



God morgon, hälsar en mycket trött tjej!

För så är det. Trött, trött, trött. Snoozade en halvtimme innan jag orkade ta mig upp ur sängen imorse (fan, det är ju fortfarande imorse, men det kan man ju inte säga när man varit uppe i nästan två timmar). Är ju dessutom duktig på att stänga av larmet och tänka att jag bara ska vila ögonen två minuter till innan jag kliver upp. Gör man så, då somnar man garanterat om. Men jag har ett tips! Lägg dig på rygg med böjda ben. Då somnar åtminstone inte jag om lika enkelt.

Fick bli en kopp kaffe på morgonkvisten. Köpekaffe- bilden här ovan är missvisande- för vi har ju tidigare konstaterat att rävgiftet som finns i maskinerna här på jobbet är odrickbart. Nu väntar jag på att koffeinkicken ska skölja över mig och att gäspningarna ska upphöra. Jag behöver lite turboenergi i dag.


Kommentarer
Postat av: Petra Liuski

Härligt att se att fler är kinkiga vad gäller kaffet - och att fler behöver det lika mycket som att snooza :)

2011-10-19 @ 15:10:29
URL: http://petraliuski.se
Postat av: My Vestlund

Söt!

2011-10-20 @ 21:03:04
URL: http://myvestlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0