Träning på en fredag



Att sluta tidigt på fredagar är alltid trevligt, och i dag utnyttjade jag det på kanske bästa sätt (märk väl, inte roligast utan bästa). Jag tog mig till gymmet och utnyttjade att det var nära inpå folktomt för en gångs skull. Det finns flera anledningar till att jag inte gillar när det är fullt med folk, och den främsta anledningen är att alla löpband alltid är upptagna och man får börja på en cykel tills det att något blir ledigt. I dag var det dock inte en enda själ i det rummet när jag kom. Perfekt!

Nästan åtta kilometer avverkade jag på sjuttio minuter. Det tycker jag är klart godkänt. Verkar dock ha överansträngt foten, för nu får jag ont när jag stödjer på den. Men det ska väl försvinna om den får vila lite.


Kommentarer
Postat av: Maria

Tack så mycket!

2011-10-08 @ 12:37:30
URL: http://mariamagnell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0