Var är nu de där tandpetarna som håller ögonen öppna...?



Jag hade behövt en stor köpekaffe även i dag. Hade till och med pengar i handen när jag gick in på cafét i Huvudsta centrum imorse, men trots det så blev det inget. Tanten som äger stället fanns inte att hitta någonstans. Jag väntade och väntade, men inte kom hon fram, så till slut fick jag gå därifrån. Utan kaffe.

Så vad säger ni, ska vi satsa pengar på hur länge jag orkar hålla ögonen öppna i dag? Jag behöver vinna ihop lite pengar till eftermiddagens dyra tandläkarbesök.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Sv: Ja så sjukt irriterande att vara utan kamera. Det är som att vara utan mobilen, fast nästan värre, haha.



Visst är det hemskt att vara trött. Och ännu mer nu när det är mörkt och vintrigt ute. Usch!

2011-10-26 @ 15:51:36
URL: http://rebeccamedcc.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0