Well hello there



Nu ska jag fördriva lite tid i soffan (som om jag inte suttit parkerad där hela dagen) med att spana in nya serien New Girl med Zooey Deschanel. Att ackompanjera mig under denna högtidsstund (Ja, det är en högtidsstund. Hallå- Zooey Deschanel!) är min goda vän Marabou mjölkchoklad.

Nej, jag har inte mölat i mig alla chokladkakor som jag vann än. Däremot blev jag lite besviken när jag såg fram emot hundra gram härlig choklad, och upptäckte att det fanns en som redan var öppnad. Det innebär ju att den måste ätas först, även om det bara är halva kvar. Och att öppna ytterligare ett paket vill jag inte göra, för då finns ju risken att jag när kvällen är slut har tryckt i mig hundrafemtio gram choklad, och det vore en katastrof av det större slaget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0