2 kilometer lång loppis

Nu är jag hemma efter att ha tillbringat hela eftermiddagen i Aspudden. Det var äntligen dags för 2 kilometersloppisen, som sträcker sig hela Hägerstensvägen från Kilaberg till Örnsberg. Förra året fyndade jag en film, i år blev det lite andra grejer. Orkar inte fota i dag, så förhoppningsvis dyker de upp här på bloggen i morgon. Det var galet mycket folk i alla fall, såg att Facebookeventet hade över 11 000 personer som tackat ja och jag blir inte förvånad om alla de faktiskt dök upp.

Efter att ha promenerat gatan fram och tillbaka gick vi hem till Alex föräldrar och åt middag. Nu är jag helt slut och galet mätt. Skulle vara rätt skönt att sova ett par timmar, men det är förmodligen en dålig idé om jag ska lyckas somna i kväll sen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0