Date night



Nu ska jag och min karl in till stan och gå på restaurang och trycka i oss tvårätters. Det blir ingen dessert för min del, är redan alldeles för sockerchockad, så satsar allt på förrätt och varmrätt. Så jäkla smarrigt!

Fläskar på det här inlägget med en bild på min karl från i somras. Det var samma kväll som vi arbetat sista dagen inför första semesterrundan, och vi var och åt på Jimmy's Steakhouse. Jag har lite samma känsla i dag som jag hade då. Glädje över all frihet som låg framför oss. Tror att det har att göra med att det är så vansinngit fint väder ute. Det känns som att sommaren är på ingång, inte som att den är på väg att försvinna.

Now off we go.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0