Sommar, sol och varma vindar



Steg ett mot att åka på semester om en månad är nu avklarat. Jag fick i dag ok på att vara ledig den veckan vi vill åka, men jag reserverade mig och sa att jag bara vill vara ledig om vi hittar en resa till vettig penning. Hittar vi inget får jag ta ut semesterdagarna någon annan gång.

Vi har ju upptäckt att den veckan vi vill åka sammanfaller med höstlovet, vilket resulterar i att alla solresor skjuter i höjden prismässigt, och att hitta något billigt verkar vara stört omöjligt. Men vi får fortsätta leta, och kanske vara lite flexibla vad gäller datum. För det skulle vara så vansinnigt skönt att faktiskt få komma iväg. Tänk vad härligt att få njuta av lite sol och värme trots att det är början av november. Jag har ju dessutom inte badat något i år, inte ens i pool, och det vill jag verkligen göra innan året är slut.

Kanske ska börja scanna av resesajterna nu, för annars kommer vi verkligen inte att komma iväg någonstans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0