System overload



Jag var sur hela gårdagkvällen efter det där tandläkarbesöket. I dag känns det lite bättre, och jag har börjat planera lite inför denna oförutsedda utgift. Jag hinner få två löner innan det där hålet ska lagas, och om jag öronmärker tusen kronor från vardera löneomgång så är jag ju en bra bit på väg mot att få skiten betald.

I övrigt önskar jag bara att den här arbetsdagen ska ta slut. Känner mig helt vindögd efter att ha stirrat in i datorskärmen och knappat in siffror i ett dokument hela förmiddagen, men jag ligger efter med det och måste få det gjort så fort som möjligt. Helst förra veckan. Men jag tänker inte arbeta en minut längre än till kl 17 i dag, för gör jag det tror jag att min kropp kommer att protestera på ett mycket obehagligt sätt och det vill jag helst inte. I dag vill jag försöka vara snäll mot min pojkvän när jag kommer hem.


Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Haha ibland får man till det. Man får bju' på sig själv lite ;-)

2011-09-14 @ 19:31:08
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0