Två kilo choklad

I fredags var ju jag och Helene på Gröna Lund för att se Veronica Maggio spela. Men jag kunde ju inte låta bli att spela på chokladhjulet (det bör man göra när man är på tivoli). Vinner aldrig någonting, men däremot har det vid upprepade tillfällen hänt att någon annan vinner på mitt turnummer 15. Varför det är mitt turnummer vet jag inte, för det har aldrig gett mig någonting att vara glad över. Men jag håller fast vid det ändå.

Så även denna gång spelade jag på bricka 15. Och vad händer? Jag vinner största vinsten! Gav upp ett segertjut som måste ha hörts över hela staden. Inte så mycket för att jag vann choklad som att jag faktiskt vann. Är egentligen inte någon tävlingsmänniska men när jag väl vinner så gläds jag extremt mycket. Nu ska man bara lyckas trycka i sig två kilo choklad. Fast det kanske inte blir något problem?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0