Torsdag morgon



Guten Morgen meine Damen und Herren! Nä usch, nu låter jag ju som värsta pigga hurtisen, och så känner jag mig verkligen inte. Det var en kamp att stiga upp i morse. Jag var mitt inne i en dröm om gigantiska sommarhus, spöken, katter och gud vet vad när larmet ringde, och huvudet känns fortfarande lite tungt. Sedan igår förmiddag har jag även haft jäkligt ont i nacke och axlar, och jag känner mig som en lite sämre människa eftersom jag lovade min kiropraktor att ta hand om kroppen lite bättre. Det har jag bevisligen inte gjort. Dumma, dumma Helena.

Annars tänkte jag dra några snabba punkter:

- Hostmedicinen är slut. Må bästa kvinna överleva (det vill säga jag).
- Jag drog ner värmen på mitt kontor för att jag tyckte att det var lite för varmt. Nu fryser jag och får vira in mig i sjalar. Är det fel på mig eller på värmen?
- Jag känner beslutsamhet. Det är bra.
- I morgon är det fredag. Åh, vad jag längtar.
- Jag insåg precis att jag fyller år om mindre än två månader. Va fan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0