Vilket röj!



Igår var det livat i holken, må jag säga. Oj, oj, oj. Det var längesedan det var så mycket röj en lördag kväll för mig och min karl.

Vi började med en timmes promenad i den härliga kvällssolen.
Tillbaka hemma satte vi oss vid varsin dator. Alex spelade och jag tittade på Dollhouse.
Alex tröttnade på att spela och la sig i sängen och spelade något annat spel på mobilen.
Jag tyckte synd om honom som låg där ensam, och la mig bredvid honom.
Jag tvingade honom att hämta frågespelet M.I.G. Det spelade vi en omgång. Jag vann.
Kanske tyckte vi att det var kallt, så vi la oss under täcket.
Klockan kan inte ha varit mer än 23 när ögonlocken blev för tunga och vi båda somnade.
Jag vaknade kl 05:57 och insåg att det kanske var bra att borsta tänderna och ta av sig kläderna.

Nu klev jag upp för en halvtimme sedan, rejält utvilad, men med lite ont i nacken efter att ha legat konstigt. Alex ligger fortfarande kvar och sover ruset av sig. Det kan han behöva, han var ju i storform igår. Ja jisses, vilken kväll. Ibland förvånar jag mig själv över hur vild jag kan vara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0