Åt fanders



I dag har varit en shitty day, kan jag tala om. Inte av värsta slag, men tillräckligt jävlig ändå. Mest för att jag verkar ha åkt på någon form av lättare nackspärr. Har vansinnigt ont i vänster sida av nacken och det liksom strålar ner i skuldran. Skäms gör jag också, för jag vet ju att jag inte har gjort som kiropraktor- Magnus sa. Jag har inte gjort några dagliga övningar för att mjuka upp kroppen och jag har inte suttit i roddmaskinen och tränat upp musklerna. Och jag står på tok för sällan och jobbar utan sitter oftast ihopsjunken som en ful och jävlig hösäck. Inte undra på att smärtan kommer tillbaka.

Så, finns det några experter där ute? Vad är bäst, vila bort smärtan eller försöka träna bort den genom en kortare joggingtur alternativt promenad?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0