Att se på bio

Jag är vansinnigt biosugen, och just nu går det tre filmer som jag väldigt gärna vill se.



Kan jag ha varit fjorton när den första American Pie- filmen rullade upp på biograferna? Efter tre filmer hoppade originalcasten av och det gjordes ytterligare ett gäng filmer med andra skådespelare. Men nu är det första gänget tillbaka! Och den filmen måste jag ju se.



Jag älskade boken, och jag är övertygad om att jag kommer att älska filmen. Även om jag fortfarande är väldigt skeptisk till castingen av Josh Hutcherson som Peeta. Men jag kanske ändrar uppfattning när jag väl sitter där i biostolen?



Det här är en av mina absoluta filmfavoriter! När jag fick höra att Titanic skulle gå upp på biograferna igen fick jag nästan tårar i ögonen (fatta vad patetiskt...). Det gör ingenting att jag har sett den oändligt många gånger, att få möjlighet att se den på bio igen är en chans som inte får missas. Så nu har jag övertalat Alex, och biljetter är köpta till på fredag. Det pirrar i mig bara jag tänker på det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0