Bad Teacher



Jag såg även Bad Teacher i helgen.

Cameron Diaz spelar Elizabeth, en kvinna som planerar att gifta sig rikt och sedan sluta sitt jobb som lärare och bara leva det ljuva livet. När hon blir dumpad krossas dessa planer och hon tvingas fortsätta sitt jobb i skolan, där hennes tid mest går åt till att sova sig igenom dagarna medans hennes elever tittar på film. Men så börjar Scott arbeta på skolan, och efter att ha upptäckt att han kommer från en förmögen familj gör Elizabeth sitt bästa för att snärja honom. Något som inte visar sig vara så lätt då en annan lärare också har fått upp ögonen för honom.

Det är kul att se Cameron Diaz spela en riktig bitch. Hon gör ett riktigt bra jobb, och jag gillar verkligen hennes komiska tajming. Mina förväntningar på filmen blev faktiskt överträffade, och vill man se en rolig komedi kan jag definitivt rekommendera denna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0