Dear John



Nu har det varit gråtfest här hemma. Inte hos Alex, men hos mig här i soffan. Det blir ju så lätt så när man är lite känslig och ser en film om krig och kärlek som inte går som man vill.

Egentligen borde jag ha sett Dear John för längesen, med tanke på att det är en sån sorts film som brukar falla mig i smaken. Är dessutom ett fan av Amanda Seyfried, och sedan helt nyligen även Channing Tatum. Men nu har jag äntligen fått arslet ur den lilla vagnen, och jag blev faktiskt positivt överraskad. Eftersom jag är så oerhört blödig av mig flödade tårarna under andra halvan av filmen, och det får väl också ses som ett gott betyg. De lyckas slå an de rätta strängarna för att få en reaktion. Gillar man kärleksfilmer så är den här ett bra val.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0