Friends with benefits



Jag har en liten filmhelg, verkar det som. Igår såg jag Friends with benefits.

Ända sedan That 70's Show har jag gillat Mila Kunis, och det är kul att hon äntligen har blivit ett namn att räkna med i Hollywood. Hon har en komisk pricksäkerhet som jag gillar. Justin Timberlake tycker jag känns lite "exotisk" på vita duken. För mig är han fortfarande först och främst sångare, även om han faktiskt numera även kan titulera sig som skådespelare efter att ha gjort flera filmer. Det är ju inte alltid så lyckat med sångfåglar som ger sig in i filmbranschen (tänk Britney Spears i Crossroads), men jag måste säga att Justin faktiskt imponerar.

Jag vill minnas att Friends with benefits fick rätt bra kritik när den gick upp på bio, och trots detta blev jag positivt överraskad. Många romantiska komedier kan bli lite för mycket av det mesta, men den här var riktigt bra. Jag kan verkligen rekommendera den, och skulle jag ge den ett betyg skulle den få 4 av 5.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0