I väntan på den nya soffan



Ett fjuttigt svar fick jag in på frågan vad ni trodde att min karl sysslade med på den här bilden.

Anonym gissade på att han mäter var mitten på väggen är.

Det var fel svar. Min kära pojkvän fick sent på kvällen ett ryck och flyttade undan vår befintliga soffa för att mäta upp hur stor vår nya soffa komemr att vara, och sedan märka ut den med tejp så att man verkligen fick en känsla av hur det kommer att bli. Sedan placerade han soffbordet så som vi ska ha det och stolar runtomkring, för att ännu mer se hur det komemr att bli. Banankartongerna representerar armstöden. Sedan satte han sig på en stol och njöt av vad han åstadkommit innan jag sa till honom att plocka undan eländet och dra bort tejpen från golvet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0