Kan bara tänka på mat och godis



För den som är intresserad kan jag meddela att nackspärren är lite bättre i dag, men jag har fortfarande djävulskt ont. Försöker att sitta rak i kroppen och slappna av.

Annars så har jag ägnat förmiddagen åt två inarbetare. Aldrig kul när det blir hastigt och lustigt påkommet att jag ska sitta med någon och visa vad jag jobbar med, men så blir det ibland. Jag har även ringt och bokat bord på restaurang. Jag och Alex ska på dejt på fredag, och det föll på min lott att boka bord. Efter en stunds surfande fastnade jag för menyn på ett litet ställe som såg väldigt mysigt ut, så jag slog till på det. Vilken restaurang det är tänker jag dock hemlighålla, så att det blir en överraskning för Alex.

Åååhhh, jag är så sjukt gottesugen! Tittade på några avsnitt av På middag hos Hannah och Amanda igår, och i ett av avsnitten gjorde de Leilas mazarintårta. Och den såg så god ut att jag nästan ville slicka på datorskärmen. Det känns dock inte helt ok att baka den till sig själv, så nu inser jag ju att jag måste planera en middagsbjudning eller fika inom en snar framtid så att den där jäkla tårtan kan få liv.

Fast å andra sidan skulle en chokladkaka gå bra också.

Eller lite lösgodis.

Och vill någon ge mig en Delicatoboll säger jag inte direkt nej.

Ja. Jag försöker gå ner i vikt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0