Lägesrapport tisdag



Igår var jag on top of the world, i dag not so much. Jag är trött som bara den, gick och la mig på tok för sent igår trots att jag egentligen var trött redan vid tiotiden. Och eftersom det är så jädra kallt inne på mitt kontor sitter jag dessutom och fryser. Jag försökte skruva upp temperaturen igår, men det resulterade bara i att när solen nådde mina fönster på eftermiddagen blev det varmt som i en bastu. Och då fryser jag hellre på förmiddagen och får en behaglig temperatur efter lunch (förutsatt att det är soligt då, vill säga...).

På agendan i kväll står födelsedagsmiddag hos Alex föräldrar. Min kära pojkvän fyller ju år i dag, och eftersom hans mormor snart åker tillbaka till Rumänien firar vi en gång till (vi fikade ju i söndags) för att få träffa henne lite extra nu. Och sedan tänker jag försöka lägga mig tidigt så att jag är lite mer utvilad i morgon. För det är fasiken inte kul att behöva kämpa för att hålla ögonlocken uppe när klockan inte ens är tio på förmiddagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0