Lördag i kvarteret Muffen



Dagens middag: Lax med fetaosttäcke och sallad. Så otroligt lätt att göra och så vansinnigt gott.

I övrigt kan jag (inte så stolt) meddela att jag inte har fått ett skit gjrort i dag. Var i stallet i förmiddags, vilket i och för sig var väldigt trevligt. Fick rida en häst jag bara ridit en gång tidigare, trots att han har stått på ridskolan i säkert tio år minst, och det faktiskt ganska så bra. Många fina galoppfattningar.
Sedan slocknade jag på soffan ett par timmar. Var uppenbarligen inte helt utvilad efter veckan, så det var skönt att få sova lite. Lyckades skicka ut Alex för att handla mat, i utbyte mot att jag lagade den och diskade efteråt. En helt ok deal. Och nu sitter jag här och funderar på vad jag ska sysselsätta mig med de kommande timmarna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0