Lunch och barnafödande



Så var det proteindag igen, och därför såg lunchen ut så här. Igen. Men det är faktiskt betydligt roligare med lövbiff och philadelphia vitlök och örter än vad det är med lax och keso eller kyckling och keso.

Och så har jag precis fått veta att det när som helst kommer att komma en liten bebis till världen! Så på fredag när jag ska träffa Helene kanske det är moster Helene jag får träffa. Åh, jag är så pirrig i hela kroppen just nu! Jag tror att det blir en liten tjej, men det är å andra sidan femtio- femtio på det där, och eftersom barnets föräldrar inte har tagit reda på könet så är det inte direkt en kvalificerad gissning som baseras på små hintar och ledtrådar. Nu ska jag hålla en tumme för att allting går bra och att mamma och barn klarar av förlossningen snabbt och smidigt. Åååhhh, hur ska jag kunna koncentrera mig på något annat nu?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0