New Year's Eve



Alex spontaninbjöd några kompisar igår för att spela lite Magic (det är tydligen väldigt populärt för tillfället) och då drog jag mig undan till sovrummet tillsammans med min älskade dator. Såg filmen New Year's Eve.

Filmen utspelar sig under nyårsafton, och man får följa flera olika personer och vad de har för sig. Det är olika små historier som sedan på ett eller annat sätt binds samman. Jag gillar sådana koncept, och det funkade bra även i detta fall. Filmen är väl inte något mästerverk, men det är en charmig komedi som definitivt är underhållning för stunden. Det är dessutom en imponerande skådespelarensemble de har lyyckats skrapa ihop, för vad sägs om Michelle Pfeiffer, Katherine Heigl, Hilary Swank, Robert De Niro, Zac Efron, Josh Duhamel, Sarah Jessica Parker, Halle Berry, Jon Bon Jovi, Ashton Kutcher, Lea Michele and the list goes on...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0