Red Eye



Det har ju blivit en hel del filmer på sistone, och förra helgen såg jag även Red Eye. Jag vill minnas att jag såg den på bio första gången, när det nu begav sig, och eftersom det är rätt längesen så tänkte jag att det kunde vara trevligt att se den igen.

Red Eye är en typisk film som faller mig i smaken. Jag älskar spänningen och även om man förstår att det oftast kommer att lösa sig till de godas favör i slutändan, så gör inte det någonting. Cillian Murphy gör sig för övrigt väldigt bra som elak skurk. Det är lite obehagligt när någon som är så vansinngit trevlig och har snälla ögon plötsligt visar sig vara den elakaste av de elaka.

Betyg: 3 av 5.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0