Tiden är min fiende



I dag är det torsdag, men man kan nästan kalla det för fredag eftersom vi är lediga i morgon. Det ska bli riktigt härligt med lite långledigt, även om mitt schema är så fullspäckat att jag inte riktigt vet när jag ska ha tid att vila upp mig.

Torsdag: Svänga förbi Systemet efter jobbet och sedan åka till Mio och köpa soffa.
Fredag: Städa på förmiddagen. På kvällen kommer Helene och troligtvis Marielle och David över på middag.
Lördag: Stallet som vanligt på förmiddagen. På kvällen blir det påskmiddag med släkten hemma hos mina föräldrar.
Söndag: Alex ska ha massa kompisar över för att spela något spel vid lunchtid. Då funderar jag på om jag ska försöka fly fältet. Kanske gå på bio? På kvällen ska vi till Alex familj på middag.
Måndag: Äntligen dags att tvätta. På eftermiddagen ska jag fika med Helene, Cathrine och troligtvis även Ingrid och Linnea.

Jag tror nästan att jag måste ta ledigt hela nästa vecka för att vila upp mig efter den här helgen (har i och för sig varit full rulle hela den här veckan också, så jag är halvt utsliten redan innan helgen börjar).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0