Några punkter

  • Det är tisdag, och kort arbetsvecka. Underbart!
  • Jag känner mig dock fortfarande lite sliten efter gårdagens lilla helvete. Vad sägs om att försöka lägga sig senast kl 23 i kväll?
  • I dag måste jag svänga förbi Västertorp och hämta ut ett paket innehållande Neulash. Eftersom jag har slarvat med fransnäringen de senaste månaderna har mina stackars fransar börjat jävlas med mig och en efter en ramlar de av. Nu är det dags att rädda det som räddas kan.
  • Jag vill gå på bio. Kanske en lämplig aktivitet för fredag kväll? Ska höra med min man vad han tycker om det.
  • På onsdag ska vi äntligen ta första steget till att skaffa persienner i lägenheten. Det kommer att bli så underbart att slippa vakna upp i ett stekhett och ljust sovrum och äntligen kommer man att kunna sitta i soffan på kvällarna utan att få solen rakt i ögonen.
  • Lady Gaga kommer till Stockholm i augusti. Jag. Vill. Gå.
  • Det kommer bli en fantastisk konsertsommar överlag. Frikkin' awesome!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0