Drömmar om varmare länder



Det här verkar vara en sån där evighetslång vecka som aldrig vill ta slut. Och jag är trött på att sitta instängd på mitt kalla kontor, jag längtar ut. Nu finns det förvisso inte så mycket att längta till just utomhus, för våren har ännu inte behagat slå ut i full blom, men det hade varit trevligt att få göra någonting anant än arbeta hela dagarna ändå.

Bortser man från alla godsaker som upptar mina tankar (Jag och Marielle var vansinnigt nära att köpa varsitt bakverk igår. Vi stod med näsorna trycka mot konditoriets fönster och dreglade över bakelser och kakor, innan vi beslutade oss för att det räckte med vinet.), så är jag väldigt upptagen med att fantisera om olika resor som jag vill göra. Gemensamt för dessa resor är att de alla går till varma platser, och högst i topp ligger Australien. Jag och Alex har pratat om att åka dit över nyår, och det verkar som att vi har beslutat oss för att det blir så. Vi måste bara ansöka om semester och hitta biljetter till en rimlig penning. Åh, vad jag hoppas att det blir Australien!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0