Lite om ingenting



Jag känner mig lite konstig i dag. Eller, det är snarare så att min mage känns lite konstig i dag. Kan inte bestämma mig för om den gör ont för att jag är hungrig eller om den gör ont för att jag har ätit för mycket. Den känns som en uppblåst ballong som bara är full med luft. Men nu ska jag inte tråka ut er med berättelser om min mage.

I dag har jag absolut ingenting planerat efter jobbet, och det är vansinnigt skönt. Funderar dock på om jag ska försöka mig på att jogga lite. Kors i taket! Men vi får se, det är som sagt inget bestämt. Jag får gå på känsla när jag väl är hemma. I och för sig så brukar den där känslan säga till mig att det är trevligare att ligga på soffan... Speciellt om det är dåligt väder ute. Det är det i dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0