Veckoplanering



Jag är inte helt nöjd över att det redan är måndag, men det är bara att acceptera att det inte är något jag kan styra över. Den här veckan har jag lite grejer på agendan.

Måndag: Tvätta. Så roligt att jag nu brister ut i glädjesång. Not.
Tisdag: Fika med Niclas. Hundra år sedan sist, så det ska bli vansinnigt trevligt.
Onsdag: Fika med Karin. Har inte träffat henne sedan i juni, och nu har hon äntligen kommit hem från Australien (jippie!!!). Ser sjukt mycket fram emot att få ge henne en stor kram och få höra allt om hennes äventyr.
Torsdag: Ingenting planerat, och så får det gärna förbli.
Fredag: Dags för årets första frisörbesök. Rishögen på mitt huvud ska få en ny skepnad, vilket inte är en dag för tidigt.
Lördag: Stallet på förmiddagen. Sedan är det hittills tomt i kalendern. Kanske vill pojkvännen gå och se Hunger Games? Det ska jag nog fråga honom.
Söndag: Tomt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0