Jacka, ja tack

Om det är något jag behöver fylla min garderob med så är det jackor.
 
  • Min sommarjacka har minst sex år på nacken och åtminstone lika många hål. Skulle inte heller kalla den för svart längre, utan snarare grådaskig.
  • Min höstjacka fungerar även som en aningens för varm vårjacka. Plus att den är två nummer för stor och ser ut som ett tält på mig.
  • Min vinterjacka värmer så länge det inte är minusgrader. Så snart gradantalet går under nollan måste jag dock vira in mig i tjugo koftor under för att jag inte ska förfrysa överkroppen.
 
Svängde förbi H&M i dag, och spanade in dessa färgklickar. Kan det kanske vara något att fylla på samlingen med? 399 kronor känns acceptabelt, men vilken färg är snyggast?
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0