Creperie Fyra Knop

Jag är nu hemkommen efter kvällens dejt med Marielle på Creperie Fyra Knop vid Slussen. Så himla trevligt, och det kändes bra att göra något roligt i kväll när min karl ändå är på julfest med jobbet.
 
Men jag har en liten fundering. Varför i helskotta har jag inte besökt Creperie Fyra Knop tidigare???!!! Det seglar lätt upp på min topplista över ställen i Stockholm som är värda att besöka ofta. Supermysigt och intimt, och stämningen där inne kändes osvensk. Åt en mycket god galette innan vi delade på en gudomlig crepe med choklad, hasselnötskross och vaniljglass.
 
Hit måste jag gå snart igen! Och äta mig igenom hela deras crepes- meny.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: DIANA ÖSTERBERG

sv; haha tack;)

2012-12-06 @ 23:34:05
URL: http://dianaosterberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0