Den där resan jag pratar om...

Jag tror inte att jag har berättat vart jag och Alex ska åka efter jul.
 
*Trumvirvel*
 
 
 
..................................
 
 
 
 
...................................
 
 
 
 
 
.................................................
 
 
 
 
Vi ska åka till Australien!!!!!
 
Kusin Gabrielle som numera är bosatt där är hemma över jul, men 26 december sätter hon sig på planet till Sydney- precis som jag och Alex. Fast vi åker i och för sig olika plan, då det inte fanns plats på vår flight när hon bokade, men vi landar nästan samtidigt i Australien ändå.
 
Efter all restid och omställningar av klockor så landar vi tidigt på morgonen den 28:e. Planen är att stanna i Sydney över nyår och sedan resa längs östkusten. Mer än så vet vi ännu inte, för vi har inte fått ändan ur vagnen att börja planera. Det ska vi göra nästa vecka.
 
Jag har ju varit i Australien förut, men då var jag ju bara i Sydney med omnejd. Och att backpacka runt har jag överhuvudtaget aldrig ägnat mig åt, så jag är vansinnigt förväntansfull. Det kommer bli så jädra häftigt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0