Den stora bikinijakten

 
Jag vet att det är långt ifrån säsong för badkläder. Det är inte rätt årstid att bada i våra svenska sjöar och hav. Men att det skulle vara så svårt att hitta en snygg bikini i Stockholm trodde jag ändå inte skulle vara ett så stort problem!!!
 
För det första är det svårt att hitta badkläder överhuvudtaget. Affärerna är mer intresserade av att sälja tjocka vinterjackor än bikinis, vilket jag kan förstå. Men att de få butiker som faktiskt säljer badkläder dessutom bara har tantmodeller eller modeller som ser ut att vara för förvuxna barn, det gör mig lite ledsen i ögat. Allt jag är ute efter är en enkel svart modell, med trekants- bh och knyt i sidorna på underdelen. Det. Är. Omöjligt. Att. Hitta.
 
Jag antar att jag får bada naken.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0