Lägesrapport lördag

 
Det är lördag, och jag är på himla bra humör.
 
  • Var som vanligt i stallet på förmiddagen. Vi fick rida för min gamla ridlärare Andreas i dag, och han körde skiten ur oss. Övergångar mellan skritt och trav på små åttametersvolter med hästarna ställda utåt, sedan ställa dem inåt och fatta galopp på den lilla volten. Tur att jag hade fantastiska Exxon.
  • Det är så fint vinterväder ute, även om det är tråkigt att det redan börjar mörkna. Om jag hade tid skulle jag ge mig ut på en liten promenad.
  • Jag har fått rapporter om att min Australienboende kusin har landat på svensk mark. Och i kväll är det sextioårsfest för hennes mamma- jag är taggad.
  • Helst hade jag velat äta lussebullar till lunch (räckte liksom inte att jag åt det till frukost), men i såna fall hade jag nog fått skämmas lite inför min karl. Så det fick bli ägg och kaviar till lunch. Men jag vet att de där lussebullarna ligger och väntar på mig till ett annat tillfälle.
 

Kommentarer
Postat av: William

blir för mörkt för fort;O

SV; Allt var supergott!:D

2012-12-08 @ 15:06:18
URL: http://canonguy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0