Ledig måndag

 
I dag är ännu en sån där måndag då jag har haft semester. Så vansinnigt skönt med lite långledigt. Så vad har jag haft för mig då?
 
  • Mölat i mig en lussebulle.
  • Varit på salong och permanentat och färgat ögonfransarna, och fått ögonbrynen plockade. Jag är halvnöjd med resultatet på fransarna. Ögonbrynen blev bra när jag fyllde i dem.
  • Handlat lite mat.
  • Sett två avsnitt av Nashville.
  • Sedan fick jag överjävligt magont, kanske för att jag åt några köttbullar för mycket till lunch, så jag har legat på soffan och tyckt synd om mig själv.

 

Nu tänkte jag snart börja ta mig in mot stan igen. Ska möta upp Karin för en fika, och förhoppningsvis hinner jag smita in i några butiker innen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0