Min lördag

 
Det har varit tyst här inne i dag, men jag lovar er att jag har fyllt min dag med massa saker.
 
  • Åkt buss till stallet och lyssnat på Alex och Sigges podcast. Och konstaterat att kärleken till Sigge Eklund håller i sig.
  • Ridit en timme på Exxon. Gick hyfsat bra.
  • Pulsat fram i halv snöstorm och nästan blåsit bort när jag gick över bron på väg mot busshållplatsen.
  • Åkt buss åt andra hållet. Med tanke på vädret var det inte kul att behöva byta buss i Juliaborg.
  • Handlat mjölk och julmust till i morgon.
  • Duschat och tvättat håret- och hårinpackat, hallelujah.
  • Haft ett smärre meltdown. Men det känns bättre nu. Nu är jag glad igen, även om själen fortfarande känns lite tyngre än vanligt.
  • Sminkat mig.
  • Inte ätit lunch, så jag är vansinnigt hungrig.
 
Den där sista punkten ska jag råda bot på alldeles strax. Ska möta upp Helene om en timme för lite mat och nån öl innan vi beger oss till Mälarsalen och buggar loss på julavslutningen. Nu är det upp till bevis om vi har lärt oss något på buggkurserna. Jag är faktiskt lite nervös.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0