Nervositet

 
I morgon åker vi till Australien.
 
Och i vanlig ordning har resfebern slagit till med besked. Det pirrar i magen av lika delar nervositet som förväntan, men dessvärre är det mest de negativa delarna som lyckas tränga fram. Vet att jag har massa saker som måste fixas innan vi åker, men jag sitter handlingsförlamad i soffan och vet inte var jag ska börja. I och för sig har jag dragit mitt strå till stacken genom att äta ägg till frukost (och lite av Alex julklappschoklad, men det har han nog inte upptäckt än) och därmed minska innehållet i kylen, men det räcker inte långt på listan över saker att göra.
 
Misstänker att jag är extra nervös eftersom vi inte har hela resan planerad, utan bara de första dagarna. Sedan vet vi inte vart vi ska eller var vi ska bo. Tanken är att vi gör det vi känner för, men jag har nu insett att det inte är helt optimalt för ett kontrollfreak som jag. Men det blir nog bra.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0