Semester!

 
Jag kunde inte sluta fnissa för mig själv när jag gick från jobbet.
 
Vid en första anblick kan det tyckas vara ett lite märkligt beteende. Jag hade ju trots allt sovit på tok för lite i natt, var på jobbet strax efter kl 7, var stressad hela dagen och inte blev det bättre när i stort sett allting strulade och oväntade saker dök upp och jag fick släcka bränder åt både höger och vänster, åt lunch på en kvart och gick hem typ två timmar senare än vad jag hade planerat.
 
MEN.
 
I dag var sista arbetsdagen för mig, nu är jag fri i en hel månad. Det känns så overkligt och underbart, och jag har lite svårt att ta in det. Så länge har jag inte varit ledig i ett svep sedan jag jobbade med telemarketing för sju- åtta år sedan.
 
Det är fasen inte konstigt att jag inte kunde sluta fnissa.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0