Dagens spartips



Januari är slut och februari har nu tagit vid. Det innebär även att jag inte längre kan använda mitt gymkort. Nu har jag ju visserligen inte varit på gymmet sedan december, och jag har inte direkt haft några planer på att gå dit den senaste tiden heller. Men det har på ett sätt varit skönt att ha det där kortet, om jag nu skulle få ett ryck och vilja släpa mig dit.

Nu är det dock slut på sånt där, och jag tränar på hemma med Insanity istället. Och i vår när snön har försvunnit och det blivit lite varmare ute tänker jag plocka upp de små joggingturerna igen. Det kommer att bli skitbra, bara jag är lite sträng mot mig själv (kanske inte min starkaste egenskap det där med självdisciplin, men man kanske kan lära sig...?). Och det bästa är att jag sparar 449 kronor i månaden som jag kan lägga på annat roligt. Awesome!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0