En liten prinsessa



Så var den äntligen här, ungen som landets alla rojalister så spänt har väntat på. Jag själv inräknad. Tidigt i morse föddes en liten prinsessa på Karolinska sjukhuset i Solna. Jag har precis sett prins Daniels presskonferens, och blev nästan lite tårögd av att se hur lycklig han var. Nu är jag hemskt nyfiken på vad det lilla flickebarnet ska få för namn, men det lär väl bli offentligt inom kort. Eftersom det med säkerhet blir ett väldigt traditionellt kungligt namn skulle jag vilja satsa mina pengar på Ingrid eller Alice. Men det heter ju redan barnets mor, så det skulle väl sluta med att jag står där fattig utan pengar kvar. Bubblarnamn får i såna fall vara Lovisa och Josefina.

Stort grattis till Victoria och Daniel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0