Halva arbetsdagen har åtminstone gått



Jag hade planerat att lägga mig tidigt igår, men när det väl hände var klockan närmare midnatt. Att tvingas gå upp imorse var således en plåga av sällan skådat slag (ok, nu överdriver jag men det var skitjobbigt), och jag snoozade några gånger för mycket. Och varje gång klockan ringde började Alex yrvaket mumla om massa jobbsaker. Han kan inte ha drömt om roliga saker den natten...

Nu ska jag försöka ingjuta lite energi och fart i mig själv, så att den där tröttheten försvinner några timmar framöver. För det är banne mig ett lidande att sitta på jobbet och vara så trött att huvudet svider. Dessutom är jag godissugen. Jäkligt illa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0