Hultsfred 2005



Nostalgitrippen bland de gamla bilderna fortsätter. Här ser vi mig och Marielle på Hultsfred 2005. Det känns som en halv livslängd sedan. Det var det där året när alla artister jag gillar spelade på Hultsfred, och det gör lite ont så här i efterhand att jag inte ens såg hälften av dem. Men Håkan Hellström missade jag inte. Och att sitta längst bak under The Arks spelning och känna hur marken rörde sig fram och tillbaka när folk hoppade framme vid scenen. Marilyn Manson var ett kärt återseende och när Nine Inch Nails spelade satt jag i ölområdet under ett paraply.

Vi bodde på skogscampingen, vid kissdiket. Våra grannar drack öl ur en tratt med slang. En gång såg vi hur den där tratten låg nere i diket där alla gick och kissade. Senare under dagen satt grannen med den där slangen i munnen och drack öl... När jag kom hem spolade jag av det där tältet med högtryckstvätten. Sedan dess har jag inte sett det, men jag kan ibland tänka på det och undra hur det luktar. Går det överhuvudtaget att använda igen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0