Kompishäng



Eftersom vi flyttar nästa vecka har jag sett till att boka upp mina kvällar så gott jag kan. Inte helt smart kanske, men man måste ju få umgås med sina vänner också. I dag mötte jag upp Helene, Linnea och Cathrine efter jobbet för den sedvanliga fikan. Mycket trevligt att ses alla fyra igen, eftersom det var så vansinnigt längesen. Någon gång innan jul skulle jag tippa på. Det har ju hänt så mycket däremellan, resor och barn och sånt, så det har inte riktigt gått att pussla ihop.

Och i morgon ska jag träffa Marielle efter jobbet för en mysig middagsdejt. Hon ville introducera mig för något nytt matställe vid Centralen, så det ska bli riktigt spännande att se vad det är för något. Och kul att få lite kvalitetstid med Marielle också. Det blir på tok för sällan numera.

Men i helgen. ska jag börja packa flyttkartongerna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0