Lägesrapport tisdag



Vilken jäkla mood killer var det inte då att vakna imorse och upptäcka att hela marken var täckt med ett lager av snöblandat äckel. Igår kunde man känna våren i luften och i dag har vintern än en gång omfamnat oss. Extra otrevligt är det eftersom jag senast igår läste i tidningen att "experterna" var eniga om att det inte skulle komma någon mer snö nu. Det är bara att hoppas på att skiten försvinner lagom till helgen, för jag vill helst flytta när det är barmark och torrt ute.

Annars kan jag upplysa er om den oerhört intressanta detaljen att jag planerar att köpa thaimat till lunch. Jag kan riktigt se framför mig hur ni nu vältrar er i sensationslystnad. Tråkigt nog är jag hungrig redan nu, men det kanske man kan dämpa genom att dricka vatten. För jag har inga planer på att äta lunch förrän om tidigast två timmar. Men så kan det gå om frukosten består av ett äpple och en kopp yoghurt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0