Läget just nu



Det var nog inte så bra att dricka det där kaffet i förmiddags. Har mått lite illa ända sedan dess. Åt därför inte lunch förrän nu, vilket innebär att det bara är en och en halv timme kvar till hemgång. Sweet.

Har för övrigt fått vansinnigt mycket gjort på jobbet i dag, trots att jag varit så galet trött. Helst skulle jag vilja belöna mig med slapphäng i soffan tillsammans med en bra serie, men i dag måste jag faktiskt städa lite. Min hyresvärd kommer nämligen i morgon för att besiktiga lägenheten och då är det kanske trevligt om det är lite rent och fint. Borde väl även börja packa så smått, men jag vet inte vilken ände jag ska börja i. Böcker? Skivor? Porslin? Det lär väl sluta med att jag sitter där dagen innan vi ska flytta och panikpackar allt då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0